Visitar les cales i els entorns del parc natural del cap de Creus de la vila de Roses . Una manera diferent per a gaudir de les extraordinàries vistes panoràmiques de l’Alt Empordà que es presenten durant el recorregut.
Serveis que ofereix:
– Excursions turístiques amb uns vehicles especials que tenen forma de trens turístics. Amb una capacitat de 74 places, també disposen d’una correcta megafonia per a comentar les explicacions del paissatge i la història d’aquesta comarca, l’Alt Empordà, en diferents idiomes; català, castellà, anglès, francès, alemany i holandès.
– Les excursions tenen un recorregut de 10, 20 o 30 Km i també hi ha la possibilitat de combinar-les amb la pràctica de senderisme.
Observacions:
Excursions amb un mínim de 15 persones o bé individuals adaptant-se a les sortides diàriament programades.