En utilitzar aquest lloc accepta l'ús de cookies per a anàlisi i contingut personalitzat. Més informació x
Estàs a:
Skip Navigation LinksAssociació Alt Empordà Turisme > Inici

Atractius

• Casa Salvador Dalí- Portlligat Casa Salvador Dalí- Portlligat

Situada a la badia de Portlligat, aquesta casa museu consisteix en un conjunt de barraques de pescador unides de forma laberíntica que l'artista empordanés va convertir en el seu espai de vida durant llargues temporades. S'en pot visitar el taller, la biblioteca, les estances on vivia com la habitació, el jardí ,etc....

• Castelló d'Empúries Castelló d'Empúries

Fou la capital del comtat d’Empúries i seu comtal. Havia tingut un important barri jueu.

Té monuments conservats i altres restaurats, sobretot antics convents d’ordres religioses: St. Domènech, Sta. Clara, St. Agustí... però el seu urbanisme i detalls arquitectònics la fan d’allò més..

• Sant Pere de Rodes Sant Pere de Rodes

Monestir benedictí, romànic, el més emblemàtic de l’Empordà. Tot i que el seu origen és incert, se’n tenen notícies documentades des de l’any 878 i fou abandonat pels monjos definitivament al 1798. Adoptà la seva configuració principal entre els segles X i XII amb successives...

• Ermita de Sant Jaume i Sant Felip (Lladó) Ermita de Sant Jaume i Sant Felip (Lladó) El camí cap al mirador comença al barri del Pujol, a l’entrada del nucli de Lladó venint des de Navata, on es troba un indicador del mirador. Es pren el carrer de la Serra fins a trobar el camí del Pujol. El sender passa per Can Rovellat, una casa de pagès seguida de la granja Caselles, rere la qual apareix la primera bifurcació. El recorregut continua pel camí de l’esquerra, on hi ha l’indicador del mirador. Després de mig quilòmetre i a l’altura d’una altra casa de pagès, arriba un encreuament de tres camins. El trajecte continua pel camí de l’esquerra, seguint l’indicador del mirador. Després d’uns 150 m, apareix una altra bifurcació. Es continua i s’agafa el trencall de l’esquerra que correspon al GR-2. Després d’uns 200 m, s’arriba a l’ermita de Sant Felip i Sant Jaume, on hi ha aquest mirador.
  • Parc natural de Cap de Creus Parc natural de Cap de Creus

Oficina d’informació: Palau de l'Abat. Monestir de Sant Pere de Rodes

És el primer parc maritimoterrestre de Catalunya. Inclou la península de Cap de Creus, darrer contrafort dels Pirineus i les aigües que l'envolten. Té dues reserves integrals terrestres i una de marina. També té...

Packs i Ofertes

Temporal de mar a L'Escala Temporal de mar a L'Escala
Bella mar Bella mar
Port de Llançà Port de Llançà
Portlligat (Cadaqués) Portlligat (Cadaqués)
El Port de la Selva El Port de la Selva
Alt Empordà Alt Empordà
Passeig d'Empúries Passeig d'Empúries
Teranyina: l'art de pesca del "llum" Teranyina: l'art de pesca del "llum"

L’Alt Empordà, una terra encisadora que ha seduït i sedueix a milers de persones. Artistes de nivell internacional l’han convertit en la protagonista de les seves obres. Una visió que reflecteix el tarannà obert d’un territori acollidor que fascina pels seus paisatges, pels seus colors, pel seu ambient, per la gastronomia, pels seus habitants, per la cultura i, també, per l’empremta que l’hi ha llegat la gent que, al llarg dels anys, se l’ha fet seva.