Estàs a:
Skip Navigation LinksServeis turístics > Cases de colònies > CA N'OLIVER

Cases de colònies - CA N'OLIVER

CA N'OLIVER
Nom CA N'OLIVER
Categoria Cases de colònies
Població Pontós
Codi Postal 17773
Telèfon 972 56 02 55
Fax 972 56 02 55

CASA DE COLÒNIES

Ca n’Oliver és una casa de colònies amb una àmplia experiència en les estades rurals i familiars, en el món del lleure i en  la difusió de tallers i activitats culturals. Us oferim un tracte molt familiar i una cuina casolana elaborada amb productes de temporada.

Ens trobareu a Pontós, a la plana de l’Empordà, i en un radi de 30 Km podem visitar la costa Brava, Figueres, Girona, conèixer la Garrotxa, o bé anar una mica més lluny i visitar diferents indrets del sud de França.

Podreu fer les vostres estades escolars, de grups, o trobades familiars i gaudir de la tranquil•litat i de la natura, fer excursions a peu o en bicicleta, collir bolets o espàrrecs segons temporada, fer una part del recorregut del camí de sant Jaume.

Ca n'Oliver està formada  per dues cases, una és un antic seminari marista (Ca n’Oliver antic) de 120 places. L’altra, és una casa de nova construcció (Ca n’Oliver), 56 places.
 
TURISME RURAL FAMILIAR
 
Estades de turisme rural familiar els caps de setmana i els períodes de vacances. Us oferim un tracte familiar i una cuina casolana elaborada pel nostre equip de cuina, per aquest motiu us adaptem els àpats si teniu malalties, al•lèrgies o intoleràncies alimentaries, només cal que ens ho indiqueu.

Què podem fer a la casa?
Gaudir de la natura,
Collir bolets,
Collir espàrrecs,
Fer senderisme,
Realitzar petites excursions: a les restes del castell de Pontós, a la Torre de l’ Àngel, a la resclosa, visitar Romanyà o el conjunt de petites esglésies medievals del municipi,
Fer barbacoes,
Gaudir de la piscina,
Fer tallers de prehistòria i activitats, tot un dia o mitja jornada (3hores),
Visitar el jaciment ibèric de Mas Castellar,
I sobre tot DESCANSAR.



Comentaris des de Facebook

Agenda